Home / Sociedad / Entidades sociales / El Concello de Narón firma convenios de colaboración con 24 entidades por un total de 175.900 euros

El Concello de Narón firma convenios de colaboración con 24 entidades por un total de 175.900 euros

Acto de firma de convenios en Narón este martes (foto: Concello de Narón)
Acto de firma de convenios en Narón este martes (foto: Concello de Narón)

FERROL360 | Miércoles 18 octubre 2017 | 10:00

Un total de 24 asociaciones que trabajan por la promoción social y educativa y por la participación ciudadana firmaron con el Concello de Narón los respectivos convenios anuales, por un importe total de 175.900 euros. En la firma estuvieron presentes la alcaldesa, Marián Ferreiro, las concejalas de Acción Social, Catalina García, Promoción Social, Teresa Sabio, y el edil de Medio Ambiente, Octavio Dopico.

Por parte de las entidades, asistieron representantes de la Asociación Ferrolana de Drogodependencia; Asociación de Pais de Persoas con Trastorno de Espectro Autista; Asociación de Pais de Nenos con Problemas Psicosociais; AVV Chafarís; Confederación Galega de Persoas con Discapacidade; Asociación Patronato Concepción Arenal; Asociación Dignidad Galicia; Asociación Síndrome de Down Teima; Fundación Terra de Trasancos, Asociación Ledicia Cativa y Fundación Santo Hospital de Caridad.

Así como Cruz Vermella; Solidariedade Galega co Pobo Saharaui; AVV Virxe de Fátima; Centro de Recursos Solidarios de Narón; Asociación Nuestra Señora de Chamorro; Asociación ASCM; Asociación de Persoas Xordas de Ferrol; Parkinson Ferrol, Asociación para a Loita contra as Enfermidades do Ril; Asociación Saúde Mental Ferrol; Bbtta Narón; Asociación de Familiares de Enfermos de Alzheimer e Outras Demencias Neurodexenerativas y la Asociación de Pais de Nenos con Minusvalía.

La alcaldesa de Narón agradeció el «necesario traballo» que se realiza desde las entidades con las que se firmaron los convenios «con veciñas e veciños de Narón pero tamén doutros municipios da comarca». Ferreiro destacó «o labor que día a día realizades nas vosas respectivas áreas, fundamental para contribuír ao benestar da cidadanía».

Además, la regidora naronesa subrayó que desde lo gobierno local «continuaremos apoiando a todas aquelas entidades que traballen coa veciñanza, ofrecéndolle servizos e actividades que pola súa situación particular precisen en calquera momento e dos que dispoñen grazas ao amplo e diversificado tecido asociativo co que contamos en Narón e no resto de concellos da comarca».

Comentar

Su dirección de correo electrónico no será publicada.Los campos necesarios están marcados *

*