Home / Actualidad / Ferrol se brinda como ciudad de acogida para los migrantes del «Aquarius»

Ferrol se brinda como ciudad de acogida para los migrantes del «Aquarius»

El barco prevé llegar el sábado a Valencia (foto: Médicos sin Fronteras)

El barco prevé llegar el sábado a Valencia (foto: Médicos sin Fronteras)

FERROL360 | Miércoles 13 junio 2018 | 21:30

A escasos días de la llegada a Valencia del «Aquarius», el Concello de Ferrol ha lanzado este miércoles su «ofrecemento como cidade acolledora» para los más de 600 migrantes que permanecen a bordo. Saínza Ruiz, edil de Benestar Social, y Suso Basterrechea, titular de Cultura, han apostado por articular «unha rede de solidariedade entre administracións».

En rueda de prensa, han apostado por «acoller aos refuxiados» en la ciudad y han confirmado que responderán en sentido positivo a la comunicación enviada por la Federación Española de Municipios y Provincias a las administraciones locales. Concretamente, el consistorio reivindica su «disposición a colaborar na acollida de persoas refuxiadas».

Además, propone «cooperar co Goberno central» y brindar «todos os recursos e medios municipais a disposición dos refuxiados». La concejala del departamento social ha pedido implicación «nun problema que é moito máis complexo e moito maior; non podemos permitir que un buque cheo de persoas en situacións límite ande vagando por toda Europa».

Tras indicar que algunos países de la Unión Europea han vulnerado «o dereito internacional ao asilo», ha subrayado que hace «non tantos anos tamén fuxíamos dunha guerra e non se nos pecharon as fronteiras». En todo caso, ha saludado el «cambio de postura, cando menos no xesto de acoller o buque», del Gobierno central: «O anterior non cumpríu nin minimamente coa cota».

Comentar

Su dirección de correo electrónico no será publicada.Los campos necesarios están marcados *

*