Home / Actualidad / Jorge Suárez ve «miseria política» en Ferrol: «Non estamos á altura da cidade»

Jorge Suárez ve «miseria política» en Ferrol: «Non estamos á altura da cidade»

Jorge Suárez habla con los medios tras el pleno de este viernes (foto: Mero Barral / 13fotos para Ferrol360)

Jorge Suárez habla con los medios tras el pleno de este viernes (foto: Mero Barral / 13fotos para Ferrol360)

RAÚL SALGADO / MERO BARRAL | Ferrol | Viernes 10 noviembre 2017 | 19:30

Segundos después de que culminase el pleno, discurso en clave de autocrítica por parte del alcalde. Jorge Suárez, eso sí, también ha cargado contra la oposición. «Non estamos á altura da cidade; a imaxe é lamentable», ha dicho. Aplazado otra vez el debate sobre la tasa del saneamiento, ha estimado que vale «calquera escusa para asfixiar a este goberno local».

En declaraciones a los medios, ha lamentado que sigan las divergencias en torno a este asunto «unha vez máis» y después de más de «un ano e medio». Una muestra, ha remarcado, de una «miseria da clase política ferrolá» que «atinxe aos 25 concelleiros». Insiste en que el «saneamento é real» y que ayudará a regenerar los bancos de marisqueo.

Sin embargo, «neste salón o único que facemos é lanzarnos pedradas á cabeza; moita xente arrógase a voz da cidade e representan a 5 ou 6». Pide «traballar en positivo» frente a la solicitud del PP para que emita un informe el Consello Consultivo antes de votar: «Cando chegue pedirá un da Santa Sé ou da Igrexa luterá, así ata a fin dos tempos».

Álvaro Montes y Jorge Suárez charlan tras el pleno de este viernes (foto: Mero Barral / 13fotos para Ferrol360)

Álvaro Montes y Jorge Suárez charlan tras el pleno de este viernes (foto: Mero Barral / 13fotos para Ferrol360)

Para el regidor, todo lo ocurrido se enmarca en una «manobra estudiada de desgaste»; el objetivo, «asfixiarnos». Censura que se puedan «poñer en risco 70 postos de traballo» en Emafesa o que el servicio deje de prestarse al «desaparecer» una firma con el 51 % de su accionariado en manos públicas.

¿Solicitará los informes que reclama el PP? «Dende logo que non, non son preceptivos», ha respondido. Prevé convocar «un pleno de forma inmediata, o antes posible», y niega que sea una «ameaza» sostener que el voto en contra tendría consecuencias legales. Esa conclusión parte del «informe dun avogado» que actúa «libremente; non poden inventar as leis».

Cuestionado por la petición de junta de portavoces, ha sugerido que se adoptarán «as decisións oportunas», pero que no se convocan «para non ir a elas, o que fai a señora Sestayo; está moi ben facer numeriños, pero hai que dar o callo». No ha acudido a reuniones de la Mancomunidad, ha aseverado, «dende a súa constitución».

Beatriz Sestayo y Germán Costoya, en el salón de plenos tras la sesión de este viernes (foto: Mero Barral / 13fotos para Ferrol360)

Beatriz Sestayo y Germán Costoya, en el salón de plenos tras la sesión de este viernes (foto: Mero Barral / 13fotos para Ferrol360)

En relación con el saneamiento, Jorge Suárez ha apreciado que el «tempo de negociación está esgotado, non se poden cargar as tintas contra habilitados nacionais». «A única responsabilidade é dos 25 concelleiros; en canto este pleno aprobe unha taxa, o financiamento bancario sería inmediato para a empresa mixta», ha avanzado.

El regidor ha abogado por una «solución inmediata a este problema» para que la «empresa privada non se aproveite dos intereses públicos». Mientras tanto, el 21 de noviembre, límite fijado por Urbaser, se aproxima. ¿Se celebrará un pleno a tiempo? «Estou seguro, convocaremos de forma inmediata», ha reiterado.

Manifiesta, por último, que no va a «solicitar ningún informe, está todo informado e requeteinformado». No habrá otra retirada del punto del orden del día, ha aclarado, porque «só se pode facer unha vez». Si se pudiese, ha finalizado, se estaría «convocando un pleno cada media hora».

3 comentarios

  1. Van dous anos e non presentaron moción ,non se atreve o PP a que espera ,pois que fiche a Sestayo que e da súa corda,algún dexa ideoloxía política en Catalunya xa o fixo fai unhos días a que espera tamén.
    se vota para que fagan política pero está visto que cobrar e mirar para Monteventoso para mirar e pasar as nubes .O ego de algún/ª deixase moi claro.

    • El PP no puede presentar la moción por que entonces la alcaldesa sería Martina Aneiros y con que cara después la quitaban para poner a Rey Varela ?

  2. “moita xente arrógase a voz da cidade e representan a 5 ou 6”
    Aclara Jorge: ¿é moita a xente a que representan ou é moita a xente que se arrogaa representación?
    ¿Ou mais ben sodes 5 ou 6 os de FeC?
    Por certo, as ameazas foron reales. Debería pasar a fiscalía polo concello, non si?

Comentar

Su dirección de correo electrónico no será publicada.Los campos necesarios están marcados *

*