Home / Actualidad / La plataforma por la remunicipalización denuncia a Suárez, que habla de «acto de propaganda»

La plataforma por la remunicipalización denuncia a Suárez, que habla de «acto de propaganda»

José Manuel Rey Varela, Jorge Suárez y Lara Méndez charlan en el acto por San Xiao en el Jofre (foto: Mero Barral / 13fotos para Ferrol360)

José Manuel Rey Varela, Jorge Suárez y Lara Méndez charlan en el acto por San Xiao en el Jofre (foto: Mero Barral / 13fotos para Ferrol360)

FERROL360 | Martes 20 marzo 2018 | 00:00

Por delitos de estafa y prevaricación presentó este lunes una denuncia contra el alcalde de Ferrol, Jorge Suárez, la plataforma local en defensa de los servicios públicos. Como telón de fondo, el comienzo del cobro por la tasa del saneamiento, que también lleva a incluir en la reclamación a Emafesa y ediles que posibilitasen estos mismos hechos.

Las entidades insisten en sostener que el tributo «non se corresponde ao prezo real» del servicio, censurando que el regidor diese «a orde de pasar a cobro as facturas» en lugar de revisar el impuesto. Apuntan a un importe «un 31 % inferior non xa ao da taxa que están a aplicar agora», sino a la «proposta no segundo informe de Emafesa», de noviembre de 2016.

A su juicio, «a taxa de 2014, agora habilitada, utilízase para o cálculo do prezo das facturas que se están a xirar á veciñanza». Remarcan que se contempla «o saneamento rural, ata agora inexistente», y que el cálculo se basa en «estimacións», no en costes reales.

Réplica

El gobierno local de Ferrol replicó que la denuncia representa un «acto de propaganda política sen fundamento xurídico», que ve «teledirixido por candidatos de Marea Ártabra e un sector do PSOE». Afirma que actúa «sempre na procura do ben común, tratando de procurar a taxa máis xusta e axustada».

Según el consistorio, el proceso está «aínda en curso e non exento de dificultades políticas e administrativas para garantir o funcionamento dun servizo imprescindible como o saneamento da ría». Valora que las «accións, actuacións e resolucións teñen o aval de informes de secretario e interventor; os actos non son froito do capricho político».

A su entender, el servicio se tiene que financiar «necesariamente cunha taxa que non foi a desexada, foi a posible», tachando de «lamentable que se empregue a xustiza con fins políticos e malintencionados». El propio alcalde, «ante isto, manifesta que a súa conciencia está moi tranquila e o orgullo intacto».

Comentar

Su dirección de correo electrónico no será publicada.Los campos necesarios están marcados *

*