Home / Eume / A Capela / La Xunta somete a participación pública el Plan Reitor de Usos e Xestión das Fragas do Eume

La Xunta somete a participación pública el Plan Reitor de Usos e Xestión das Fragas do Eume

FERROL360 | Viernes 8 diciembre 2017 | 00:00

La Xunta de Galicia ya somete a participación pública el documento inicial del Plan Reitor de Usos e Xestión das Fragas do Eume, «punto de partida para a elaboración do definitivo». Ese texto está disponible en la web de la Consellería de Medio Ambiente e Ordenación do Territorio, pero las aportaciones no se podrán tramitar hasta la próxima semana.

Será entonces cuando el proyecto sea publicado en el Diario Oficial de Galicia, momento desde el cual se abrirá un período de 20 días hábiles para que personas que se «consideren directamente afectadas» puedan remitir «observacións e opinións». También se podrá examinar en dependencias del Gobierno gallego en A Coruña y Santiago de Compostela.

La administración autonómica prevé arrancar con la tramitación del plan «a comezos do 2018». Lo hará con una ronda de contactos con sectores implicados en aras de «coñecer a súa opinión e consensuar a redacción». Descarta «maiores limitacións das existentes» y espera «unha ampla participación en todo o proceso» al ser «o 80 % da superficie de titularidade privada».

Comentar

Su dirección de correo electrónico no será publicada.Los campos necesarios están marcados *

*