Home / Actualidad / Movilización del personal del servicio de limpieza del Marcide

Movilización del personal del servicio de limpieza del Marcide

FERROL360 | Lunes 12 febrero 2018 | 11:07

El personal de Ferrovial, empresa encargada del servicio de limpieza del Arquitecto Marcide, llevará a cabo una movilización el próximo miércoles para exigir el cese de las «represalias» y demandar la «recuperación dos postos de traballo e os dereitos que nos roubaron».

La Federación de Servizos de la CIG convoca la concentración, que tendrá lugar de 12.30 a 13.00 horas en la entrada del centro hospitalario. El sindicato destaca que «a destrución de emprego e a precarización das condicións laborais» contrasta con el millón de euros de beneficio que recibirá la empresa con el nuevo contrato.

Y es que la central sindical y el comité de empresa denuncian que el Sergas «incrementou o prezo do servizo a niveis pre-crise, para limpar os mesmos metros cadrados, pero con 20 traballadoras/es menos». Además, censuran que el personal tiene el salario prácticamente congelado desde 2012 y acusan a la empresa de represión laboral, «castigando o persoal que cae de baixa médica con cambios de postos».

En este sentido, la CIG explica que se les cambian los horas y se aprovechan de la bolsa de horas para que realicen «os traballos máis penosos». Ante esta situación, la central sindican anuncia que «non imos a consentir este tipo de comportamento ás empresas, e que non imos a deixar ningunha agresión aos dereitos laborais dos compañeiros e compañeiras, sin resposta».

Comentar

Su dirección de correo electrónico no será publicada.Los campos necesarios están marcados *

*