Home / Actualidad / San Sadurniño lleva a pleno su entrada como socio en una cooperativa de energía renovable

San Sadurniño lleva a pleno su entrada como socio en una cooperativa de energía renovable

FERROL360 | Martes 10 enero 2017 | 18:40

El pleno del Concello de San Sadurniño debatirá el próximo sábado en sesión ordinaria la entrada del consistorio en Nosa Enerxía SCG, «comercializadora de enerxía verde» a la que accedería en calidad de socio. En un comunicado, ha reseñado este martes que fue «creada para comercializar enerxía renovable e certificada» al 100 %.

Avanza el gobierno que podría contratar «na medida das posibilidades legais, organizativas e operativas a subministración eléctrica certificada de fontes renovables» para «dependencias municipais ou liñas concretas de alumeado público». Alude a la «tendencia noutras partes de Europa, onde as comercializadoras baseadas no cooperativismo levan anos implantadas».

Así, en Alemania se llega a «12.000 cooperativas locais de enerxía, fundamentais para a democratización de producción e distribución». La gallega Nosa Enerxía SCG alcanza actualmente los «283 integrantes entre persoas físicas, entidades e empresas», detalla el Concello. Este mismo pleno tratará la propuesta para delegar en la Diputación de A Coruña el cobro de impuestos vía ejecutiva.

Comentar

Su dirección de correo electrónico no será publicada.Los campos necesarios están marcados *

*