Home / Ferrol / Ferrol / Adega y UDC realizarán una limpieza de la playa de Caranza por el Día Mundial de los Océanos

Adega y UDC realizarán una limpieza de la playa de Caranza por el Día Mundial de los Océanos

Imagen aérea de la playa de Caranza (foto: Xunta)
Imagen aérea de la playa de Caranza (foto: Xunta)

FERROL360 | Miércoles 6 junio 2018 | 9:58

La asociación ecologista Adega en colaboración con la UDC llevará a cabo una limpieza de la playa de Caranza por el Día Mundial de los Océanos. La actividad será este viernes entre las 11.30 y 14.00 horas y su objetivo es «chamar a atención sobre un dos problemas meio ambientais máis graves que está a padecer o planeta: a contaminación dos nosos mares e océanos».

Desde la entidad apuntan que esta contaminación es un hecho «xa irreversíbel», pero que se puede mitigar. Se calcula que cerca de 6,5 millones de toneladas de basura van directamente a nuestros mares y océanos. Entre el 60 y 80 % de esos desperdicios son plásticos y la mayoría se queda en los fondos del mar.

«A mala xestión do lixo urbano está a contaminar os nosos mares de xeito alarmante, co risco que isto supón», alertan desde Adega. Y es que parte de esos residuos son consumidos por peces y aves marinas pensando que es comida. «Despois, estes peixes son inxeridos por nos, podendo pasar estas sustancias ao noso metabolismo», explican desde la entidad.

Adega nos invita a colaborar en esta limpieza de la playa de Caranza para que podamos comprobar «a cantidade de residuos que o mar nos devolve, sendo estes unha ínfima parte do que os océanos albergan». La entidad pide a las administraciones que llevan a cabo políticas que favorezcan las 5R: reducir, reutilizar, reparar, reciclar y reponer para llegar en el futuro al llamado residuo cero.

«Cómpre que a cidadanía colla conciencia da magnitude do problema e deste xeito o noso lecer nas praias sexa o máis respectuoso posíbel co meio ambiente e tamén pedimos a poboación que coa chegada do verán os residuos de todo tipo (cabichas, bastóns dos oídos entre outros) se depositen nos lugares apropiados, como son os colectores e papeleiras e non se deixen nas praias», señalan desde Adega.

Comentar

Su dirección de correo electrónico no será publicada.Los campos necesarios están marcados *

*