Home / Actualidad / Araceli Torres, vicerrectora del Campus de Ferrol, elegida Ferrolá do Ano

Araceli Torres, vicerrectora del Campus de Ferrol, elegida Ferrolá do Ano

Araceli Torres recibirá la distinción de Ferrolá do Ano (foto: Concello de Ferrol)
Araceli Torres recibirá la distinción de Ferrolá do Ano (foto: Concello de Ferrol)

FERROL360 | Lunes 26 noviembre 2018 | 18:01

El Concello de Ferrol entregará como cada 7 de enero las distinciones de Ferrolá do Ano y las Insignias de Ouro de la ciudad durante los actos institucionales de San Xiao. Los reconocimientos recaen en Araceli Torres, vicerrectora del Campus de Ferrol, como Ferrolán do Ano 2018 y Insignias de Ouro serán para Maite Fernández, presidenta de la asociación de vecinos de Ferrol Vello; Olga Basterrechea, que fue presidenta de Asfedro y Rosa Arroyo, oftalmóloga del Complejo Hospitalario Universitario de Ferrol.

En rueda de prensa, el alcalde de la ciudad, Jorge Suárez, también ha desvelado que se entregará la distinción de Fillo Predilecto de la ciudad a Manuel Sánchez Hermida, que fue jefe de protocolo del Concello y trabajó en el consistorio durante los últimos 51 años. Los grupos municipales han acordado estas distinciones por unanimidad y se entregarán durante una gala en el Teatro Jofre.

El título de Ferrolán do Ano se concede a personas o entidades que, a lo largo de un año, destaquen especialmente en cualquiera de las ramas del saber humano o que sus iniciativas, esfuerzos o hechos proyecten vinculación con Ferrol, revistan importancia o signifiquen una promoción de los intereses sociales, económicos y culturales del municipio y de sus vecinos y vecinas.

El regidor ha aplaudido el trabajo que Araceli Torres viene desarrollando para impulsar el Campus de Ferrol, llenarlo de actividades e integrarlo dentro de la ciudad. «Está a facer un grandísimo traballo na dinamización do campus, nos intercambios universitarios con outros países, en pechar acordos con grandes empresas como Navantia e na expansión do campus ao Novoa Santos», ha señalado Suárez.

Además, el alcalde ha remarcado que «é unha persona que presume de cidade, desde un orgullo crítico que sempre demanda melloras e aposta pola integración do campus no tecido urbano».

Las Insignias de Ouro se entregan como reconocimiento público a las persoas o entidades que desarrollaron una actividad altruista en favor de los demás o que tienen un trabajo o mérito que merecedor de ser premiado por su utilidad pública y social.

Maite Fernández es presidenta de la asociación de vecinos Ferrol Vello y el alcalde ha explicado que se trata de «unha persoa que loitou e loita polo seu barrio dun xeito extraordinario e que participou no Concello e tamén a través da Asociación Galega de Veciños e Veciñas. É un recoñecemento a ela e ao traballo das entidades veciñais».

Olga Basterrechea fue presidenta de Asfedro, «unha muller loitadora, incansable e participativa do tecido social e do cultural, que foi quen de asumir a xestión de Asfedro e afastala da desaparición, pelexando contra a falla de apoio das Administracións, nun labor impagable na loita contra a droga e na asistencia a mais dun milleiro de persoas na nosa comarca», ha destacado Suárez.

Rosa Arroto es oftalmóloga del CHUF y fue elegida Vicesecretaria General del Consejo General de Colegios Médicos. La primera mujer en la historia que accede a la cúpula de la organización médica española. «Unha firme defensora da profesión médica e dos seus profesionais, que aposta por novas formas de entendemento entre a Medicina e a sociedade e que accede, como gran profesional, a cargo historicamente copados polos homes», ha señalado el regidor.

Desde el Concello de Ferrol también se quiere reconocer el trabajo que durante cuatro décadas realizó Manuel Sánchez Hermida, funcionario en el consistorio desde 1977 y se jubilió en agosto de 2018, como Fillo Predilecto de Ferrol.

«O seu traballo, esforzo e atención durante toda súa vida persoal e profesional dedicouno á promoción e defensa dos intereses de Ferrol, co apoio e lealdade a todos os Alcaldes da nosa cidade en democracia, a marxe de ideoloxías», ha afirmado Suárez.

Comentar

Su dirección de correo electrónico no será publicada.Los campos necesarios están marcados *

*