Home / Actualidad / Borja San Ramón lidera la candidatura de consenso de Podemos Ferrol a las primarias

Borja San Ramón lidera la candidatura de consenso de Podemos Ferrol a las primarias

Borja San Ramón lidera la candidatura de consenso de Podemos Ferrol (cedida)
Borja San Ramón lidera la candidatura de consenso de Podemos Ferrol (cedida)

FERROL360 | Sábado 10 noviembre 2018 | 13:36

Después de que esta semana Podemos Galicia pusiera en marcha la maquinaria para convocar el proceso de primarias en las once ciudades de Galicia, en Ferrol se presentará una candidatura de consenso liderada por Borja San Ramón a la Secretaría Xeral del partido en la ciudad naval.

En un comunicado, San Ramón explica que «a xente activa do Círculo de Ferrol temos decidido presentar unha candidatura de consenso» al proceso de primarias. Añade que «dase este paso á fronte con responsabilidade e ilusión» después de debatir entre las personas integrantes del Círculo de Ferrol.

Así, remarca Borja San Ramón que «de forma consensuada, decidimos que a candidatura é a adecuada para traballar para que Podemos sexa forte na nosa cidade». En este sentido, incide en que existe un mandato claro de unidad tras la asamblea ciudadana gallega y «desde o primeiro momento vaise traballar para fortalecer esa unidade en Podemos Ferrol».

En opinión de San Ramón, «os graves problemas que ten esta cidade precisan dun Podemos forte, con altura de miras e ao servizo do ben común». Reconoce que hay grandes retos por delante, pero se muestra confiado en que «coa axuda da cidadanía de Ferrol poderemos cumprir os nosos obxectivos políticos e, por tanto, axudar a construír unha cidade mellor».

Hasta el próximo lunes 12 de noviembre permanece abierto el período de registro de candidaturas. Las votaciones se desarrollarán del 20 al 25 de noviembre y el día 27 se proclamarán los resultados.

Comentar

Su dirección de correo electrónico no será publicada.Los campos necesarios están marcados *

*