FERROL360 | Miércoles 28 noviembre 2018 | 9:43
El Concello de Narón inicia un año más la campaña A túa vella bici vale un sorriso de recogida de bicicletas y patinetes que se donarán a personas con escasos recursos. El edil de Seguridade Cidadá e Transporte Público, Guillermo Sánchez Fojo, explica que las personas que quieran colaborar pueden domar las bicicletas, también estáticas, y patinetes hasta el próximo 21 de diciembre.
Los puntos de recogida son la Oficina de Educación Viaria do Concello de Narón, que se encuentra en la entrada principal, y cualquier cole del municipio. «O que si solicitamos a aquelas persoas que participen é que entreguen tanto as bicicletas como os patinetes no mellor estado de conservación posible», señala el concejal.
Sánchez Fojo remarca que «o equipo de Educación Viaria e algúns voluntarios encargaranse igual que en anos anteriores de reparar aquelas que se entreguen con algún desperfecto».
Las bicis y patinetes donados se entregarán a familias con escasos recursos económicos, a través del Centro de Recursos Solidarios de Narón y también de Cáritas. «Ás unidades que non se entreguen de cara á campaña de Nadal, no caso de que non se esgoten, trataremos de darlles saída nos centros escolares, para que as utilicen os docentes e tamén os nenos e nenas, en función do modelo», apunta Sánchez Fojo.
El edil naronés anima a las familias de Narón y de otros concellos a participar en la campaña con el fin de «que tanto as bicicletas como os patinetes que xa non utilizan nas súas casas poidan ter unha segunda vida ao entregarllas a persoas que non poden compralas».
Así, Sánchez Fojo destaca que con iniciativas como esta «pódese colaborar nunha nova campaña solidaria impulsada desde o Concello de Narón».