FERROL360 | Sábado 10 diciembre 2016 | 16:15
La plataforma vecinal de Lubre, Cervás y Chanteiro insiste en «reclamar a execución do proxecto da estrada Ares-Chanteiro», demanda que les lleva a convocar una movilización para las 12:30 horas del próximo domingo 18 de diciembre. Consistirá en una caravana de vehículos con salida de Chanteiro e incorporaciones en Cervás y Lubre.
La comitiva desembocará en la plaza consistorial aresana, procediendo a continuación a la lectura de un escrito de protesta «polo retraso inasumible que ten a obra da estrada». Denuncian «dende hai anos a perigosidade desta estrada para a circulación de persoas e vehículos, así como os continuos accidentes que se produciron na mesma».
Para el colectivo, los siniestros vienen motivados por el «reducido ancho da estrada; de feito, a saída de vía é o denominador común dos accidentes». Recuerdan que la ejecución se aprobó en pleno de la Diputación en febrero del 2015, pero la obra está solicitada desde 1999 y el plan se ratificó en 2008.
Adjudicado en abril pasado con un período de ejecución de un año, las entidades afirman que «xa pasaron sete meses sen mover unha pedra». «Lembramos que Diego Calvo afirmou que, unha vez pasado o trámite do pleno, neste primeiro semestre licitarían as obras», añaden, además de indicar que «tamén o actual presidente da Deputación asegurou que comezarían a primeiros de novembro».
Por último, afean que «o Concello de Ares neste tema está dado por desaparecido», por lo que «os veciños nos manifestamos reclamando o cese de enganos e promesas incumpridas e a inmediata execución da obra, así como a participación e colaboración de todas as organizacións políticas e sociais» para lograr su objetivo.