FERROL360 | Jueves 24 noviembre 2022 | 13:40
No es común que los alcaldes socialistas de las comarcas se levanten contra proyectos eólicos, pero Benigno Galego, al frente del Concello de Cerdido, lidera la protesta contra la postura de la Xunta de Galicia pretendiendo conceder la excepcionalidade para la aprobación de varios parques de aerogeneradores situados en las comarcas y pretendidamente relacionados con el impulso de nuevas industrias.
En concreto, el Gobierno gallego hizo público su respaldo a ocho parques de los que seis están en las comarcas y dos, Badulaque y O Barqueiro, afectan directamente a Cerdido. Galego ha contactado con el director xeral de Planificación Enerxética e Recursos Naturais, Pablo Fernández, con el objetivo de conocer los últimos avances y novedades sobre la tramitación.
Galego le trasladado su preocupación «polas consecuencias que a aprobación destes parques terían no día a día da veciñanza, resaltando que tanto os parques eólicos como as liñas de evacuación dos mesmos deben estar situados polo menos a 2 Km das casas», precisan desde el Concello. El regidor añade además que «a aprobación destes proxectos tería unhas consecuencias moi grandes a nivel ambiental, de ecosistema e para a vida diaria dos veciños».
Por todo ello, Benigno Galego espera de la Xunta de Galicia que «sexa rigorosa á hora de emitir os informes necesarios no proceso de tramitación destes parques eólicos, que serán claves á hora da súa aprobación», ha concluido.