FERROL360 | Lunes 10 abril 2023 | 12:14
El alcalde de Cerdido, Benigno Galego, ha hecho un llamamiento a los vecinos afectados por la adquisición de terrenos del parque de Badulaque para que no firmen ningún documento hasta que puedan recabar toda la información relativa a la compra de las parcelas. El regidor ha apuntado que «aínda quedan varios procesos por realizarse, polo que non queremos que a veciñanza se precipite e asine algo que pode que ao final non se leve a cabo».
Ha ahondado Galego que «teñen que saír a exposición pública os terreos que van a ser de utilidade, polo que nestes momentos a información que obtida por todas as partes para a cesión das parcelas para colocar os eólicos é limitada». En la actualidad, la empresa Enel Green Power, adjudicataria del parque eólico Badulaque, está poniéndose en contacto con los vecinos para realizar los trámites, adelantándose a los plazos para que se haga pública la información.
Teniendo esto en cuenta, Galego sugiere a los vecinos de Cerdido que no firmen documentos «sen posuír toda a información, xa que todavía quedan moitos pasos por dar e todavía non está asegurada a execución deste parque eólico», añadiendo que cuando se hagan públicos los datos, «desde o Consistorio imos axudar a todos os afectados a realizar os procedementos correspondentes a través dunhas xornadas informativas ou mediante algún outro mecanismo que facilite todos os coñecementos posibles aos afectados e afectadas para que deste xeito poidan tomar a decisión con todas as cartas enriba da mesa».
Además, recuerdan desde el Concello, que ellos ya se posicionaron en contra de la tramitación de este parque eólico situado en la zona, para que el que no se ha contado con la aprobación de ninguno de los estamentos públicos ni con la opinión de vecinos y vecinas, inciden.