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Concello de Ferrol, PP y En Marea coinciden en pedir soluciones para el caso Motorkar

Encuentro con alcalde y viceportavoz de En Marea (foto: Concello de Ferrol)

Encuentro con alcalde y viceportavoz de En Marea (foto: Concello de Ferrol)

FERROL360 | Miércoles 18 julio 2018 | 20:30

Los afectados por el cierre de Motorkar se han reunido este miércoles con el alcalde de Ferrol, Jorge Suárez, y el viceportavoz de En Marea en el Parlamento de Galicia, Antón Sánchez, en el Concello ferrolano. Minutos después, han hecho lo propio con Miguel Tellado, secretario general del PP gallego, en la sede local de la formación.

El regidor ha hablado de «un abuso» en rueda de prensa. «Temos que estar ao carón das persoas que sofren», ha dicho, instando a Opel a que actúe. El parlamentario, mientras, se ha referido a una «estafa a todas estas persoas que entregaron o seu diñeiro» y que ahora se «ven sen o diñeiro e sen o coche».

Propone que tome la iniciativa el Instituto Galego de Consumo y anuncia una iniciativa en O Hórreo para «defender os dereitos destes consumidores». A su juicio, la firma automovilística «non pode desentenderse deste problema» y tiene que llegar a «asumir as súas responsabilidades».

Reunión en la sede del PP (foto: PP)

Reunión en la sede del PP (foto: PP)

«Non pode facerse o remolón á hora de afrontar unha estafa que ten moito que ver coa propia firma; non pode desentenderse da actividade dun concesionario que levaba a súa marca», ha declarado Sánchez. Apunta a un «grave problema» y a la «situación de indefensión absoluta destas persoas», sugiriendo que haya «solidariedade da xente da comarca e do país cos afectados».

Sobre Consumo, el diputado ha tildado de «evidente que quen ten as competencias segundo o Estatuto de Galicia debe actuar». Carlos Amado, portavoz del colectivo, ha pedido que Opel «se implique y nos dé el coche que nos pertenece». Por su parte, Miguel Tellado, secretario general del PP de Galicia, ha reclamado que se «busquen posibles vías de solución».

Tras mostrar «solidariedade e apoio» a los perjudicados, ha considerado que no «teñen ningunha culpa» en este caso: «Teñen dereitos, agardemos que a Administración faga todo o que pode facer». Eso sí, ha indicado que un juzgado debe resolver la problemática «canto antes» y ha abogado por definir «de que forma podemos colaborar; Consumo ten que abrir un expediente».

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