Home / Actualidad / Decepción en los municipios tras una nueva reunión sobre el tren con Xunta, Renfe y Adif

Decepción en los municipios tras una nueva reunión sobre el tren con Xunta, Renfe y Adif

La reunión se celebró en la sede de la Xunta (foto: Concello de Ferrol)

La reunión se celebró en la sede de la Xunta (foto: Concello de Ferrol)

FERROL360 | Jueves 13 diciembre 2018 | 00:00

Los ayuntamientos afectados por el estado de la línea de tren Ferrol-Ribadeo lo tienen claro, están «decepcionados». La alcaldesa de Moeche, que ejerce como portavoz del colectivo, se expresó en esos términos tras una nueva reunión con Xunta de Galicia, Adif y Renfe en la sede del Gobierno gallego en la ciudad ferrolana.

Beatriz Bascoy estimó que les «repetiron o que xa nos contaran», como el anunciado «adecentamento de estacións». Eso sí, tildó de «positivo» que se comprometiese un «plan de trincheiras; permitirá aumentar a velocidade do tren, pero chega moi tarde». En su opinión, solamente reciben «boas palabras e moita vontade».

Sobre el plan de horarios que iba a estar operativo desde septiembre, concretó que ahora «din que en xaneiro ou febreiro» entrará en servicio. «Non se cre; cando vexamos algo, voltaremos», respondió. Cree que los anuncios se podrían extender «ata chegar a período electoral» y que la realidad es «peor que hai dous anos».

Postura de la Xunta

Por contra, la Xunta aseguró que mantiene «as reivindicacións sobre as necesidades de mellorar os servizos e a modernización de Renfe-Feve na liña de ferrocarril Ferrol-Ribadeo co obxectivo de avanzar na atención aos cidadáns». El director xeral de Mobilidade, Ignacio Maestro, habló de «preocupación» ante las «incidencias e o deficiente servicio».

«A Xunta está a manter o liderado na reivindicación de melloras», arguyó, para avanzar que estará «vixiante para que se materialice o cumprimento dos plans de mellora que se trasladaron no grupo de traballo». Sostiene que Renfe Viajeros está «á espera de asinar o novo contrato de Obrigas do Servizo Público do Ministerio de Fomento».

Con él, añadió, se podrán implantar «entre xaneiro e febreiro os horarios acordados cos alcaldes e a Xunta». A mayores, subrayó la proyectada «renovación dos trens que prestan o servizo na liña; catro das nove máquinas xa se renovaron». Por su parte, sobre el resto se limitó a apreciar que se irá «producindo de forma paulatina nos vindeiros tres anos».

Comentar

Su dirección de correo electrónico no será publicada.Los campos necesarios están marcados *

*