FERROL360 | Sábado 23 diciembre 2017 | 21:24
La alcaldesa de Narón, Marián Ferreiro, presidía este viernes junto al subdelegado del Gobierno en la provincia de A Coruña, Jorge Atán, la Xunta Local de Seguridade del municipio, que contó con la presencia de representantes políticos, responsables policiales y autoridades de la Guardia Civil.
Durante la reunión se dio cuenta del balance delictivo de Narón, asegurándose que los robos denunciados en viviendas descendieron un 34 %, en vehículos un 50 % y las denuncias por violencia de género en un 50 %. Han descendido, en función de los datos presentados, el total de las infracciones penales con respecto al 2016 en un 3 %.
«É moi importante que a cidadanía colabore coas forzas e corpos de seguridade e denuncie calquera tipo de violencia ou roubos a través dos cauces oficiais, porque lamentablemente non sempre os problemas que se detectan na cidade se reflicten nunha denuncia formal, o que complica a súa total e necesaria erradicación», quiso destacar Ferreiro.
Por su parte, Atán incidió en la importancia de la colaboración entre los Cuerpos de Seguridad «que redunda nunha mellor atención e unha maior seguridade para a cidadanía» y el establecer «plans específicos de colaboración entre os diferentes Corpos co obxectivo de que se adopten medidas de seguridade pasiva, con carácter preventivo, durante a celebración de eventos, festividades e outras concentracións nas que se reúna un número importante de persoas».