Home / Actualidad / Dimite el portavoz de ICM: «Non enganei a ninguén, pero se continúo estaría enganando»

Dimite el portavoz de ICM: «Non enganei a ninguén, pero se continúo estaría enganando»

Javier García Dieste, hasta ahora portavoz del grupo (foto: ICM)

Javier García Dieste, hasta ahora portavoz del grupo (foto: ICM)

FERROL360 | Jueves 17 diciembre 2015 | 14:14

Javier García Dieste, portavoz de Iniciativa Cidadá de Mugardos, ha anunciado este jueves su dimisión y la entrega de su acta de concejal en la corporación municipal. En un comunicado, el ya exedil afirma que concretó la renuncia a primera hora de la mañana de esta misma jornada, pero que ya había adoptado esta determinación «hai algún tempo».

La confirmó en la noche de este miércoles ante la asamblea de la formación, alegando «razóns estritamente políticas» y «conciencia e coherencia persoal». «Non podo nin quero continuar representando esta opción», afirma, considerando que la «brecha» abierta tras los comicios de mayo «entre o que era ICM e o que está a ser na realidade é insostible».

A su juicio, la coalición ha pasado de «marea progresista» a una suerte de «Ciudadanos, apoiando por inacción ao goberno do PP en minoría». Cree que es algo «impensable nas conversas que supuxeron o xerme» de ICM, en las cuales no había «dúbida ningunha do posicionamento de esquerdas», apostando por «evitar malentendidos» al respecto.

Deriva

Sin embargo, «moitas daquelas persoas foron abandonando o barco en vista do que está a suceder», sostiene García Dieste, presidente del club de fútbol Galicia de Mugardos hasta la pasada campaña de primavera. Señala que «non podo nin quero ser a cara visible, nin moito menos ser corresponsable, da deriva na que se atopa ICM».

A su entender, se ha permitido que el proyecto inicial «puidese ser deformado ao antoxo de persoas que nin tan sequera formaban parte do mesmo». Habla de «inxenuidade» al «confundir nova política con deixar de velar polo proxecto; foi un erro e unha mala interpretación do que é a transparencia, a participación ou de quen é máis demócrata».

Observa García Dieste que se pecó de «falta de determinación para retomar o timón», dando paso a una «laxitude total da formación pese á opinión dalgunhas persoas, entre as que me atopo». Ese grupo «decidiu agardar que as cousas se solucionasen por si soas con tal de non parecer vella política».

Compañera de partido

Apunta directamente a la edil Paula Morgade -única mujer del grupo en el Concello-, para la que no se «empregou ningunha clase de corrección» pese a que «deixou claro que ía facer a guerra pola súa conta; así o cumpriu, chegando a ter que enterarnos pola prensa de cal era a postura de ICM nas comisións ás que ela ía e ausentándose sistematicamente das reunións do grupo municipal».

«Obviamente, non podo compartir isto, pero moito menos deixar que se permita», alega Dieste, que enfatiza que «non enganei a ninguén, pero se continúo estaría enganando». Recuerda que en junio, tras acceder el PP al gobierno por primera vez en la villa ante la falta de entendimiento entre las fuerzas de izquierda, sopesó la dimisión, algo que sostuvo en público.

Seis meses después de la entrada del nuevo gobierno, reconoce que no tiene «ningunha dúbida de que debo marchar; por honestidade co que son, co que era ICM e cos votantes defraudados, sentimento que comparto». Desea que su salida sirva de «revulsivo para cambiar as cousas» y avanza que «non entrarei en polémicas».

En esta línea, indica que quiere «recuperar a tranquilidade que me restou esta aventura, desgraciadamente non por traballar por Mugardos, o cal daba por ben empregado, senón por ter que agochar a cabeza ante os que me acusaban, con razón, de telos traizoado». Su marcha dará entrada a César Pena, número 4 de ICM en las elecciones de mayo. El partido no se ha pronunciado.

Comentar

Su dirección de correo electrónico no será publicada.Los campos necesarios están marcados *

*