Las estudiantes se incorporaron a sendos departamentos universitarios (foto: UDC)
FERROL360 | Miércoles 21 junio 2023 | 21:20
Dos alumnas del grado en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto consiguieron las dos becas de verano que ofreció el Campus Industrial de Ferrol para este curso académico, una iniciativa que ha completado su primera convocatoria, ha informado este miércoles la Universidade. En un comunicado, ha anunciado que las beneficiarias son las estudiantes María Bañón y Marta Moreno.
Se han incorporado al equipo de trabajo del Grupo Integrado de Enxeñaría y el Grupo de Polímeros, respectivamente. Así, Bañón se sumó «a comezos de xuño ao Grupo Integrado de Enxeñaría, onde baixo a titorización do investigador Abraham Prieto» colabora en una «iniciativa europea na que se busca desenvolver unidades didácticas para o alumnado de Formación Profesional».
Moreno, por su parte, trabaja «baixo a tutela da investigadora María José Abad no desenvolvemento de polímeros compostos funcionais aptos para empregar en tecnoloxías de fabricación aditiva». La Universidade ha detallado que la convocatoria «estaba dirixida ao alumnado matriculado no derradeiro curso de grao ou máster de calquera das titulacións do campus».
El objetivo, «incorporalo ao día a día do persoal e dos grupos de investigación». La iniciativa guarda relación con los ámbitos de la robótica industrial, los materiales, la optimización de procesos industriales, la ingeniería naval y offshore o el desarrollo del producto. El período de prácticas abarca del 1 de junio al 31 de julio y realizarán 25 horas semanales de trabajo, con una ayuda mensual de 746,21 euros.