Comparecencia de representantes del sindicato este miércoles en su sede (foto: CIG)
FERROL360 | Miércoles 15 marzo 2023 | 21:45
El sindicato CIG ha denunciado este miércoles «acoso sindical e laboral» al personal de la residencia de DomusVi en Cabanas y ha mostrado su «malestar pola actitude dos responsables da dirección e organización» al estimar que se está «forzando a soportar unha carga de traballo e un estrés inaceptable».
En una comparecencia de prensa, la responsable del sector en CIG Servizos de Ferrol, Beatriz Fernández, también han cargado contra el «despotismo da coordinadora» del centro de la ciudad ferrolana.
«Ademais da incorrección coa que desenvolve o seu traballo como coordinadora, esta persoa adícase a insultar, berrar e menosprezar ás traballadoras do centro; por enriba diso, a mentira é o seu modus operandi», ha expresado la portavoz. Por ello, ha aludido a una «nefasta situación» por parte de una dirección que no «sabe, non quere ou non pode poñer freo a esta situación».
También ha reseñado que la plantilla está «sufrindo os seus desquicios». Sobre la residencia de Laraxe, Fernández ha incidido en que la «gravidade do acontecido é tal que imos presentar denuncias por acoso sindical e laboral contra as persoas responsables do centro».
Situación en las residencias
A su juicio, la situación en el complejo «é propia doutros tempos» y su máximo responsable, Paulo Naseiro, «dirixe o centro como se fora o seu cortijo e como tal funciona», para censurar «comportamientos machistas y de amiguismo, que provocan que el clima de trabajo sea insoportable».
Según la representante sindical, los días de libre disposición, las licencias retribuidas o la distribución de la carga de trabajo se «conceden ou non en función de se eres afín á empresa» y ha advertido que se trasladará a la «vía xudicial» que las «horas sindicais das delegadas desaparecen».
Beatriz Fernández ha opinado que DomusVi «pretende ser un referente no sector das residencias de maiores a conta da explotación laboral do seu persoal, o que repercute na atención e nos coidados que prestamos».