RAÚL SALGADO | @raulsalgado | Ferrol | Jueves 19 junio 2014 | 15:48
El Congreso Europeo de Turismo Industrial y el Crossroads of Europe no finalizan hasta este viernes, pero el alcalde de Ferrol ya ha despedido este jueves a los 400 participantes en sus ponencias. Llegados desde una veintena de países, recibieron el reconocimiento del regidor, que acudió al teatro Jofre junto al vicepresidente de la Diputación de A Coruña, Antonio Cañas, y el presidente del comité organizador, Antón Álvarez Sousa.
José Manuel Rey Varela estimó que ambas citas sirven para lograr «a consolidación de Ferrol como cidade de destino turístico diferenciado e singular». Abogó por situar a la localidad «no epicentro dos itinerarios culturais e turísticos do continente» y deseó que «a Marca Ferrol teña un oco destacado no globalizado mercado turístico».
A su entender, «os estaleiros, conserveiras, fábricas e industrias incluídas no programa de visitas» de ambos congresos «seguen producindo e cumprindo cunha función básica como xeradoras de emprego e desenvolvemento económico». Para el alcalde, «a aposta de Ferrol é engadir un valor máis a este patrimonio industrial, abríndoo ao turismo».