FERROL360 | Sábado 31 agosto 2013 | 18:53
El alcalde de Ferrol, José Manuel Rey Varela, ha presidido este sábado la ofrenda floral que el Concello y la Fundación Marqués de Amboage realizan cada año con motivo del día de San Ramón. La ceremonia ha tenido lugar ante la estatua que recuerda a Ramón Plá y Monge en el corazón de A Magdalena, con los acordes de la Banda Ferrolá de Música como acompañantes.
En su intervención, el regidor agradeció que la Fundación siga “mantendo viva” la memoria del filántropo y que siga “conseguindo que o legado do Marqués á súa cidade natal sirva para axudar ás persoas máis desfavorecidas a través do noso tecido social”. Según el alcalde, “persoeiros tan ilustres” como Plá y Monge “contribúen a forxar o pasado, o presente e o futuro da nosa cidade”.
Rey Varela sostuvo que el Marqués de Amboage, tras nacer “nunha familia de orixe humilde”, obtuvo “unha gran fortuna” y destinó parte de ella “aos máis desfavorecidos”. Asimismo, se mostró “seguro de que este espírito social continuará coa unión de tódolos ferroláns e das súas forzas políticas para que, día a día, a nosa política social non se vexa empañada”.
El discurso del regidor también incluyó referencias a Jorge Juan, “do cal herdamos un trazado de cidade, uns arsenais inigualables e do que estamos a conmemorar o aniversario do seu nacemento”. Espera que “sirvan eses dous espíritus para que logremos que as debilidades do presente sexan as nosas fortalezas de futuro”.
En una intensa jornada institucional, el alcalde también asistió a la misa en memoria de Ramón Plá y Monge en la concatedral de San Julián y recibió en el Palacio Municipal a los finalistas del premio de gaita Constantino Bellón.