FERROL360 | Martes 29 noviembre 2022 | 00:00
El BNG pidió la implantación de un servicio ferroviario de Cercanías entre Ferrol y A Coruña y reprochó la «inacción e falta de diálogo entre o Goberno e a Xunta» para poner en marcha esta prestación.
La formación nacionalista tachó de «inadmisible que a previsión orzamentaria para 2023 do Executivo estatal recolla investimentos en cinco zonas do Estado para implantar este servizo, pero ningunha» en Galicia a pesar de que existan «rexións urbanas con máis densidade urbana».
Por ello, solicitó «a copia dos proxectos sobre Cercanías que afirma estar estudando» el Ministerio de Transportes, además del «calendario e prazos da proposta» correspondiente.
Proyectos
Según el BNG, la ministra de Transportes, Raquel Sánchez, afirmó el pasado mes de octubre que el Gobierno «estaba estudando proxectos para implantar un servizo de Cercanías» en Galicia similar «aos que están implantando noutros territorios e comunidades».
«Nesa mesma visita, sinalaba a falta de dispoñibilidade da Xunta para crear este servizo no eixo A Coruña-Ferrol», lamentó, para señalar que la conselleira de Infraestruturas, Ethel Vázquez, desmintió «esta información ese mesmo día».
Así, el grupo político valoró que la representante autonómica indicó que no «existira vontade por parte da Delegación do Goberno» en Galicia «para reunirse e falar sobre este tema».
Inversiones
El diputado del BNG en el Congreso, Néstor Rego, expresó que los Presupuestos Generales del Estado no recogen «ningún investimento significativo na liña ferroviaria» Ferrol-A Coruña ni «fondos para construír a chamada variante de Betanzos, destinada a evitar o cambio de sentido da marcha na estación de Infesta».
Por este motivo, opinó que hay «unha falta de interese por parte do Goberno e a Xunta para implantar o servizo», del que dijo que permitiría «mellorar e dinamizar a calidade do transporte e a mobilidade en todos os concellos da zona».
El parlamentario recordó que su formación «presentou unha emenda para que o Executivo implantara as Cercanías ferroviarias nas principais cidades e as súas áreas de influencia, pero PSOE e Unidas Podemos decidiron votar en contra da proposta».