Home / Actualidad / El BNG pide que la ría sea motor económico y Narón por Diante y Eliximos desvelan listas

El BNG pide que la ría sea motor económico y Narón por Diante y Eliximos desvelan listas

Acto en el puente de Xuvia (foto: BNG Narón)

Acto en el puente de Xuvia (foto: BNG Narón)

FERROL360 | Lunes 22 abril 2019 | 00:00

El BNG celebró un acto en el puente peatonal de Xuvia organizado por sus agrupaciones de Narón y Neda para reivindicar que la ría sea motor económico y espacio de ocio. Sus candidatas en Narón, Olaia Ledo, y Neda, Cristina Bouza, pidieron «medidas para recuperar a actividade económica da ría e para facer dela un espazo para as familias».

En su opinión, podrían impulsarse «actividades acuáticas e de interese turístico, xa que ao carón deste ecosistema temos un conxunto patrimonial e arquitectónico dun valor excepcional». Situaron como «fundamental a implicación das administracións; só dese xeito poderemos dicir que verdadeiramente vivimos de cara ao mar».

Candidatos de Narón por Diante (cedida)

Candidatos de Narón por Diante (cedida)

Narón por Diante registró su candidatura para las elecciones municipales, que encabeza el actual edil de Esquerda Unida André Abeledo. La formación afirma que representa un «espazo de unidade da esquerda naronesa» y se sitúa como una lista «ilusionante, plural e inclusiva» que combina «xuventude e veteranía».

«É a demostración de que a unidade da esquerda baseada na xenerosidade, a vocación de servizo á veciñanza e a ilusión compartida de construír un Narón mellor é posible», indicó. Reclaman más «políticas sociais» y un «Narón máis humano e transparente, realmente participativo; un Concello de portas abertas para a veciñanza, algo que é posible e necesario».

Lista de Eliximos Narón Electores (cedida)

Lista de Eliximos Narón Electores (cedida)

Eliximos Narón, que comparte el grupo mixto naronés con Esquerda Unida, también registró su candidatura a las municipales de mayo. El partido suma a «nuevos vecinos que han compartido o se han identificado con el trabajo realizado en los cuatro años» de este mandato. El edil Alfonso Casal repite como número uno.

Cristina López, graduada en Enfermería y técnica en Nutrición y Dietética natural de O Val, aparece como segunda. A continuación, es tercera Sabela Casal, diplomada en Logopedia y graduada en Magisterio, también de O Val; Carmen Piñeiro, técnica en Química Medioambiental, de O Alto, es la número cuatro y el ingeniero naval Carlos Calvo, de O Val, el cinco.

Comentar

Su dirección de correo electrónico no será publicada.Los campos necesarios están marcados *

*