Iván Rivas, en la reciente concentración por la cultura local (foto: BNG)
FERROL360 | Martes 17 noviembre 2020 | 18:20
El BNG cargó este martes contra la «falta de gasto público» por parte del Concello de Ferrol y aludió a «un comportamento indolente nun momento no que se precisa un goberno local decidido». Pese a suspenderse las reglas fiscales de límite de gasto, afeó que no «só non aproveita para mudar a súa política económica, senón que insiste nos mesmos criterios».
Apunta a la contracción del gasto y a la reducción de la deuda ya ejecutados «desde 2012» y sostiene que esa acción «ten sumida á cidade nunha parálise e precarización de servizos municipais». Así, cita el último informe de ejecución presupuestaria, según el cual «non chega nin ao 23 % a piques de rematar o ano».
Concluye que el desembolso en reparación, mantenimiento y conservación de bienes públicas llega al 20 % del programado y el de transferencias a familias e instituciones sin ánimo de lucro ronda el 27 %. «O Goberno está a comprometer moitas actividades e traballos desenvolvidos polas diferentes asociacións que existen na cidade», remarcó.
Según el BNG, «en contraste con estas baixísimas porcentaxes o goberno local ten amortizado o 80 % da débeda prevista para todo o ano, que supón 2,4 millóns de euros do orzamento municipal». En este sentido, censuró que se incrementasen «os ingresos por multas nun 185 % respecto das previsións e a falta dos últimos meses do ano».
Ese repunte, añadió, tiene que ver «fundamentalmente» con la cantidad recaudada por multas de tráfico, hasta 1,58 millones de euros frente a los 750.000 euros previstos a comienzos de año. Asimismo, valoró que la empresa que gestiona las multas percibe el 25 % del total. Finalmente, exigió que otras administraciones cumplan con los ingresos prometidos.