La plaza de Armas y la sede del Concello de Ferrol (foto: Mero Barral / Ferrol360)
FERROL360 | Viernes 17 junio 2022 | 15:40
El BNG ha reclamado este viernes que el nuevo Plan de Mobilidade de Ferrol, cuyo contenido se debatirá en el próximo pleno de la corporación, contemple que en 2023 quede completamente peatonalizado el casco histórico de A Magdalena. La formación ha considerado que así se podrán «recuperar as rúas para a xente e dotar á cidade dunha zona de baixas emisións».
De este modo, ha valorado que se evitaría «ter que establecer unha nova taxa á circulación na cidade». Su portavoz, Iván Rivas, ha pedido que el gobierno local reconsidere su postura y apueste «pola recuperación das rúas para a xente fronte á política de imposición de sancións e tributos» y ha solicitado que modifique «as súas previsións sobre a peonalización do barrio da Madalena».
Así, ha exhortado a que no se demore hasta «dentro de 6 anos, como defende o borrador» del plan. El edil ha sugerido, en paralelo, que se incrementen «os servizos e frecuencias do transporte público» para fomentar su uso y «reducir os aparcadoiros en superficie existentes, recuperando ese espazo para a xente coa xeración de novas zonas verdes e espazo público, como o Sánchez Aguilera».
Rivas también ha propuesto nuevos «aparcadoiros soterrados» para dar respuesta a la «demanda residencial» y que los disuasorios estén «conectados coa rede de transporte público para disuadir do uso do vehículo privado». La superficie destinada a coches el del 68 % del espacio total disponible en las calles, ha lamentado.
Eso, eso, seguir prohibiendo entrar en Ferrol, es lo que mejor sabéis hacer los totalitarios, hundir la ciudad para los años venideros.
Nos será más fácil vivir en Narón, que no andan con idioteces potenciando su comercio local sin ponerle zancadillas.
cando pechen o trafico no barrio da magdalena o conseguiran . e marcharei de ferrol definitivamente