FERROL360 | Miércoles 4 octubre 2023 | 14:38
El Outono Naturalista que organiza la Sociedade Galega de Historia Natural de Ferrol, con el impulso de la Diputación de A Coruña, está dando unos exitosos primeros pasos contando con el respaldo de la participación en las tres primeras salidas por Esmelle y Ares, mientras ya preparan dos nuevos paseos interpretativos por Doniños.
«Estamos a observar que este tipo de eventos contan cunha grande acollida entre o público participante, mesmo familias de Coruña e Compostela, que ademais de repetir nas diferentes saídas programadas, incitan aos seus coñecidos e familiares a sumarse ás seguintes actividades que se convoquen e mesmo demandan maior oferta», valoran desde la SGHN.
Aseguran que en un par de días, desde la apertura de la convocatoria, cubren plazas y listas de participantes en estos pequeños paseos guiados por espacios naturales de Ferrolterra que son de carácter gratuito. «Para este sábado [7 outubro] temos prevista unha noctuna polo areal e lagoa de Doniños en Ferrol, que terá continuidade con outra diúrna o vindeiro sábado 14 deste mes co fin de contrastar ambas, e finalmente remataremos o ciclo na Capela a carón do Río Cuberto», explican.
En todo caso, aunque sean gratis, es necesario apuntarse previamente para disfrutar de estas actividades. Las plazas hay que reservarlas a través del correo electrónico ferrol@sghn.org o en los teléfonos 698141384 y 881931315. El límite para cada salida es de 20 participantes y la recomendación es acudir con ropa y calzado cómodo acorde a la meteorología de cada jornada.