FERROL360 | Viernes 20 junio 2014 | 14:20
El Consello Político Local de Esquerda Unida ha pedido este viernes la dimisión del concejal de Economía de Ferrol, Alejandro Langtry, ante la «demolición programada de FIMO». Es la respuesta de la formación política tras conocerse esta misma jornada que el Juzgado de Primera Instancia número 3 de la ciudad ha ordenado el embargo del recinto ferial de Punta Arnela por una deuda de 443.000 euros.
En un comunicado, la coalición de izquierdas estima que «o embargo do recinto pon en situación crítica a FIMO, patrimonio dos ferroláns, pola neglixencia do goberno municipal do PP, nomeadamente do concelleiro de Facenda». A su juicio, este es el «colofón da nefasta xestión dun espazo público».
IU ve «inadmisible que o dano colateral recaia, coma sempre, nos traballadores, acosados dende hai anos» y pendientes del cobro de sus salarios. Suso Basterrechea, coordinador local de EU-IU, reitera la existencia de «presuntas prácticas corruptas por parte de empresas que se lucraron cos fondos públicos destinados ao recinto».
Cree que tanto el edil de Hacienda como el alcalde son «culpables por omisión dunha concatenación de neglixencias e nefastas xestións que carrexaron esta situación de ruína, que agora deben salvar os cartos públicos, ou condenalo definitivamente a malvender un recurso público a algunha empresa privada».