FERROL360 | Sábado 13 julio 2019 | 10:16
El teixo y la araucaria de la Casa dos Tenreiro de Pontedeume han desaparecido del Catálogo galego de árbores senlleiras al considerar el comité, con la documentación de la Dirección Xeral de Patrimonio Natural, que han perdido los valores que motivaron en su momento su catalogación.
Aunque el acuerdo data de finales del pasado mes de abril, el BNG de Pontedeume acaba de denunciarlo públicamente, señalando que «estas árbores que forman parte da historia e das máis antigas tradicións de Pontedeume».
Critican los nacionalistas que el alcalde, Bernardo Fernández, y su «deixadez absoluta» ha sido el culpable y reclaman «un plan inmediato para recuperar estas árbores e volver a converter o teixo nunha das árbores máis signficitivas da historia da vila».
Todos sabemos que la Xunta está más preocupada por convertir Galicia en un inmenso eucaliptal. Si sueltan un par de canguros por el monte ya no distinguiremos si estamos en Galicia o en Nueva Gales del Sur.