FERROL360 | Jueves 23 enero 2020 | 12:08
La asociación de vecinos de Ultramar y las comparsas Os Trastos, Semente de Trasancos, Paso a Paso, AMPA Colexio Belén, Argalleiros, Vide Vindo, A Revolta, Os Tiquismiquis, Xa imos chegando, Os Colludos, A Canteira, Troupele Troupele, Os Parrandolos, As Xoaniñas de Chao y Xente de aquí e dacolá han mandado un comunicado lamentando la actitud del Concello de Ferrol con respecto a la celebración del Enterro da Sardiña en el barrio.
Critican que la entidad vecinal siga sin ser recibida por el Gobierno local a pesar de que ya el 7 de julio solicitaron una reunión formal por temas tan diversos como su local social. Aseguran que, además, llevan semanas intentando que el edil de Festas, Antonio Golpe, se siente con ellos para organizar el final del Entroido que tradicionalmente se celebra allí desde hace más de 30 años.
«Tras varios rexistros e chamadas solicitando a reunión urxente (xa que a estas alturas xa tiña que estar todo pechado e oficializado), a organización conseguiu que por fin lles deran unha cita, pero o concelleiro non acudiu nin ninguén avisou da anulación», explican, ahondando en que varios miembros del Ejecutivo prometieron solucionar la situación «inmediatamente».
Señalan que más de una semana después, la asociación de vecinos sigue sin tener noticias sobre el evento y las comparsas se han sumado al malestar con el edil: «Destacamos a súa falta de compromiso, xa que nos prometeu que ía chamar á entidade veciñal para concretar o convinte para a realización do Enterro da Sardiña, pero que finalmente non o fixo».
Creen que se trata de una «falta de respeto» a la directiva de la AVV, a las casi 700 personas que participan en las comparsas y al propio barrio de Ultramar: «Non sabemos se o venres 28 de febrero poderemos participar ou non no Entroido do barrio ou nos veremos na obriga de acudir a outro concello».