Apeadero de ferrocarril de Espasante, en Ortigueira (foto: Mero Barral / Ferrol360)
FERROL360 | Sábado 5 septiembre 2020 | 17:15
Llegaron los días del retorno masivo a los puestos de trabajo o de la vuelta a las clases, pero el tren de la costa sigue languideciendo. La Plataforma en Defensa do Tren Ferrol-Ribadeo denuncia que Renfe está consiguiendo «o que leva anos buscando coa absoluta complicidade do Ministerio de Transportes e a complacencia da Xunta».
«Cargáronse os xa de por si malos horarios; coa escusa da pandemia, recurtaron a un só servizo diario por sentido o percorrido Ferrol-Ribadeo», estima el colectivo. Pese a la supresión de viajes, siguen surgiendo «avarías nas unidades» y el «mantra do turismo» tampoco ha hecho despertar al Estado.
En ausencia de una presión notable en lo social y en lo político, opina que las «necesidades diarias de transporte da xente nesta zona con tantas carencias nesta materia, entre outras», no se tienen en cuenta. Al borde del final del verano, «os mesmos horarios que no estado de alarma; se xa os horarios existentes non eran bos, os de agora son totalmente inútiles».
Para la plataforma, «é triste ver como noutras zonas do Estado e Europa este tipo de servizos está a reverdecer da man de entes autonómicos». «No noso caso, Renfe, Estado e Xunta só traballan para destruílo; necesitamos á volta aos horarios establecidos», remarca. Finalmente, sostiene que no «nos podemos permitir que Renfe destrúa o noso tren».