FERROL360 | Miércoles 4 febrero 2015 | 17:57
El portavoz del BNG en Ferrol y candidato a la Alcaldía de la ciudad, Iván Rivas, no se retractará de sus declaraciones del pasado sábado en las que censuraba la política económica del gobierno de Rey Varela: «É precisamente Rey Varela quen debe disculparse diante dos veciños e veciñas de Ferrol polas repercusións das súa política económica na economía das familias» ha declarado Rivas en un comunicado de prensa este miércoles.
El portavoz invita al alcalde de Ferrol a debatir públicamente sobre la gestión económica del gobierno municipal: «E, se quere, pode vir acompañado, tamén, polo edil de economía Alejandro Lantgry, dado que os debates plenarios lle quedan pequenos» aseguró.
Los nacionalistas acusan a Rey Varela de usar la web del Concello como «altofalante das súas consignas económicas e para contestar as criticas políticas que lle fai o BNG» y reiteran que dichas consignas «entran en contradición directa cos datos económicos deste concello».
El BNG afirma que la presión fiscal se ha incrementado en los últimos años y que los informes de morosidad están calculados de forma engañosa ya «que non reflicte de ningunha maneira a xestión económica municipal». Además, señalan que el tiempo medio de pago de facturas que establecen los informes no se ha calculado con la totalidad de las facturas contabilizadas por el Concello: «Neste último trimestre o 20 % desas facturas non están contabilizadas para a elaboración desta media».