Home / Actualidad / El plantel del Concello de Fene vota contra los cambios en la Relación de Postos de Traballo

El plantel del Concello de Fene vota contra los cambios en la Relación de Postos de Traballo

Gumersindo Galego, en el pleno sobre la moción de censura en Fene de este jueves (foto: Mero Barral / 13fotos para Ferrol360)

Gumersindo Galego, en el pleno sobre la moción de censura en Fene de este jueves (foto: Mero Barral / 13fotos para Ferrol360)

FERROL360 | Jueves 21 febrero 2019 | 00:00

Los empleados del Concello de Fene rechazaron en referéndum la modificación sugerida por el gobierno local para la Relación de Postos de Traballo y el cuadro de personal. Las centrales sindicales promotoras de la consulta valoraron que se respaldase «por amplísima maioría» esa tesis: «O persoal dixo non á proposta do concelleiro de Persoal de amortizar catro postos».

Con esta decisión, la asamblea de trabajadores se reunirá este viernes para acordar nuevas medidas de cara a revocar el acuerdo de la Mesa Xeral de Negociación del pasado 27 de diciembre. El voto negativo alcanzó los 68 sufragios, por uno positivo, otro en blanco y tres nulos.

La participación fue del 71,29 % de un censo de 101 personas. Los sindicatos sostienen que con la «forza dos nosos votos o cadro de persoal amosa o seu rexeitamento á proposta de desmantelamento dun servizo municipal que viña funcionando en óptimas condicións», en alusión al de mantenimiento eléctrico.

Además, creen que se «deixa baixo mínimos o de obras e imposibilita a promoción profesional do antigo grupo E» y que se modifican «as funcións e adscrición» de un trabajador. En este último caso, apuntan a «unha auténtica chapuza procedemental» al no «consultar ao servizo e dar audiencia á persoa interesada».

Comentar

Su dirección de correo electrónico no será publicada.Los campos necesarios están marcados *

*