FERROL360 | Miércoles 7 agosto 2013 | 14:39
El grupo municipal socialista en el Concello de Ferrol dice que los 800.000 euros que el gobierno local destina a las nuevas obras en la Plaza de España van a ser “mal gastados” “nunha operación estética”. En este sentido, los socialistas proponen invertir ese dinero en la reparación de vivendas de Recimil, con el objetivo de “ser postas a disposición dos veciños e veciñas que requiren urxentemente dunha vivenda digna”.
Desde el grupo indican que este jueves, en la comisión de Bienestar, ya que este miércoles no se ha celebrado la de Urbanismo, preguntarán “polas 30 vivendas que o goberno local prometía entregar no mes de setembro”. Además, recuerdan que “máis de cen familias adxudicatarias están a espera dunha vivenda á que teñen dereito desde hai dous anos”.
Fiestas
Por otra parte, censuran que, a menos de quince días del inicio de las fiestas de verano, el gobierno “aínda non saiba onde se celebrarán e se estean buscando espazos axeitados”. En este sentido, los socialistas piden que se habilite la Plaza de España para acoger algunos de los eventos, ya que consideran que es un “espacio idóneo para certos concertos” al disponer “dunhas condicións axeitadas, tanto de aforo, seguridade, accesibilidade e visibilidade”.