FERROL360 | Miércoles 23 septiembre 2020 | 00:00
El PSOE aseguró que en pleno inicio de curso «só hai un inspector de Educación operativo» en Ferrolterra «para atender as numerosas peticións e demandas de toda a comunidade educativa da comarca». Su coordinadora en la zona, Ana Lamas, señaló que los «centros educativos afrontan o comezo do curso académico nunha situación de abandono».
Destacó que la situación viene determinada por «dúbidas e inquedanzas pola pandemia do coronavirus», pero estimó que en el plantel «de inspectores só hai un agora mesmo para atender a equipos directivos, pais, nais ou anpas». «É intolerable porque hai que decidir sobre cuestións tan importantes como a adaptación das aulas», remarcó.
Por ello, la formación demandó a la Xunta de Galicia que refuerce «de forma inmediata» la plantilla. Al mismo tiempo, indicó que a esta problemática se unen «outros factores que están complicando moitísimo a xestión dos centros», como la ausencia de «protocolos claros por parte da Consellería de Educación para o tema das ratios de alumnos por aula».