FERROL360 | Miércoles 16 noviembre 2022 | 13:52
El personal de Sodexo, la empresa que atiende los comedores de Inditex en las instalaciones de Narón, irá a huelga. Así lo han anunciado desde la CIG, explicando que han tomado la decisión en la asamblea celebrada el pasado día 10. En concreto, describen una «grave situación pola falta de persoal na plantilla do centro e o exceso de carga de traballo que conleva».
Denuncian que «a tentativa de buscarlle a maior rendabilidade ao servizo por parte da empresa está a tentarse pagar coa saúde do persoal traballador, algo que a plantilla está disposta a combatir de xeito decidido». La convocatoria de huelga afecta a la totalidad de la plantilla del centro y empieza el próximo miércoles 23 de noviembre para continuar los días 30 de noviembre, y 14 y 21 de diciembre.
Los paros tendrán carácter parcial, desde las 12:00 a 15:00 horas, precisan. Además, defienden desde la CIG que «a pesares do esforzo realizado pola representación sindical, as conversas coa empresa para solventar o conflicto non deron froito algun, todo elo, aínda que a representación do persoal realizou distintas propostas para solventar o conflito xerado».
Por último, desde la central sindical avanzan que el personal ampliará los días de huelga en el caso de que no se llegue a una solución acordada «derive en que o persoal que preste servizos sexa dabondo como para poder realizalo de xeito seguro para a súa saúde».