Inicio de las obras en la biblioteca (foto: Concello de Ortigueira)
FERROL360 | Miércoles 27 mayo 2020 | 00:00
La firma Sergonsa Servicios inició la reparación de la cubierta de la biblioteca municipal Juan Fernández Latorre, a la que el Concello de Ortigueira destina una partida de 40.000 euros. La actuación se ejecutará durante 6 semanas y se financia con cargo al Plan de Obras e Servizos de la Deputación.
Según el consistorio, es una «intervención moi necesaria para mellorar a habitabilidade do edificio». «Presenta importantes danos como consecuencia das filtracións de auga derivadas do mal estado das baixantes», ha asegurado. Incide en su zona oeste con la retirada de tejas y conducciones para su sustitución.
A cambio, se colocarán nuevos elementos de zinc, «os orixinais deste inmoble de estilo modernista». Mientras, vigas y demás componentes de madera que lo precisen «serán cambiados tamén por outros do mesmo material» y se instalará «unha nova cuberta de tella con impermeabilización previa».