FERROL360 | Viernes 23 agosto 2013 | 20:15
Las entidades ecologistas Adega, Verdegaia y Sociedade Galega de Historia Natural han mostrado este viernes su sorpresa ante la «incongruencia» en la que creen que incurre el Ministerio de Agricultura, Alimentación y Medio Ambiente en torno al trasvase de fuel en fondeo.
En un comunicado conjunto, dichos colectivos aseguran que no entienden que el Gobierno aumente «a vixilancia sobre esta actividade na baía de Alxeciras mentres autoriza a posta en marcha dun sistema semellante na ría de Ferrol».
A su juicio, la actitud del Ejecutivo no se debe a «unha cuestión puramente medioambiental, xa que este mesmo Ministerio consinte a posta en marcha desa mesma actividade na ría de Ferrol». Las tres asociaciones creen que el bunkering tendría que estar vigilado y sometido «a unha rigorosa regulación», al existir «risco de que estas mercadorías sexan verquidas ao mar».
Censuran que «esta actividade non se realizase na ría de Ares, posto que é a mellor conservada das rías do Golfo Ártabro». Al mismo tiempo, critican que ese espacio natural carezca de medidas de protección medioambiental específicas y recuerdan que en la ría de Ferrol viven dos especies incluidas en el catálogo gallego de especies amenazadas. Se refieren al erizo Echinus esculentus y la gorgonia Eunicella verrucosa.