FERROL360 | Sábado 28 septiembre 2013 | 14:55
Esquerda Unida promueve el próximo lunes en Ferrol un acto informativo relativo al proceso de venta de Novagalicia Banco. Dará comienzo a las 19:00 horas y tendrá lugar ante la sede de la Fundación Novacaixagalicia, en la plaza de la Constitución. La coalición de izquierdas repartirá material en el que muestra su oposición a este procedimiento, por creer que se trata de un «engano aos galegos».
Censuran la «socialización das perdas» y la adjudicación de una entidad «na que depositamos 9.000 millóns de euros públicos para deixala saneada e agora envolvela en papel de regalo para algún fondo especulativo estranxeiro». Es, en su opinión, «un roubo á sociedade galega, privada dunha institución senlleira do noso país, que debería ser estímulo para Galicia, e non acabar convertida nunha mercadoría especulativa máis».
En un comunicado, Esquerda Unida alerta de la «perda de postos de traballo» o el «peche de máis sucursais nunha cidade xa castigada con escaseza de servizos» como consecuencia de esta medida.
Asimismo, creen que la venta de las antiguas cajas gallegas derivará en el «fin da obra social da entidade», en la «perda de edificios significativos» y en «máis desamparo aínda se cabe para os afectados polas preferentes».
Por todo ello, piden que «cese a intención da venda a intereses privados» y que Novagalicia Banco se convierta en un «banco público». A su juicio, tendría que financiar una «economía democratizada» capaz de «reflotar o tecido industrial tan depauperado da nosa comarca». Observan, además, que podría «financiar aos concellos, que deben ser os que presten os servizos esenciais aos cidadáns, agora en mans de oligopolios achegados ao poder».
La formación anuncia que en la mencionada cita intervendrán su coordinador comarcal, Xosé María Dobarro, y su responsable local en Ferrol, Suso Basterrechea, entre otros dirigentes.