FERROL360 | Martes 27 enero 2015 | 20:26
El grupo municipal de Esquerda Unida en el Concello de Ferrol denuncia «o boicot intencionado dunha festa senlleira na nosa cidade, laica e crítica cos gobernos» sean del signo que sean. Y es que a los concejales de EU no les ha sentado nada bien la decisión del gobierno local de trasladar al barrio de Ultramar el festival de comparsas de Carnaval, que además se celebrará el viernes.
En un comunicado, Esquerda Unida dice que con este cambio se solapa la tradición de celebrar el martes de Carnaval en el barrio de A Magdalena y el miércoles de ceniza, con el Entierro de la Sardina, en la Plaza de Ultramar. Un agrupamiento que «parece máis un ataque preventivo ante as máis que xustificadas críticas que as diferentes comparsas verterán nas súas rimas».
Además, el portavoz del grupo Javier Galán llama la atención sobre el flaco favor que el gobierno está haciendo a los comerciantes de A Magdalena, que ven como «as oportunidades de estímulo coas festas locais afástanse da súa contorna». De esta forma, Galán niega que exista un consenso con los hosteleros, comerciantes y tejido asociativo, como aseguran desde el gobierno.
Por su parte, el edil Suso Basterrechea critica que esta cuestión no fue tratada suficientemente con la oposición y añade que «Non parece que agrupar todas as procesións nun só día fose viable na Semana Santa, e é o que están a facer». Basterrechea apunta que el gobierno considera «unha pedra no zapato un Entroido crítico coas súas actuacións dentro da súa campaña electoral».