FERROL360 | Miércoles 10 febrero 2016 | 20:52
En un comunicado de prensa la delegación ferrolana de Esquerda Unida ha denunciado la «persecución» que han venido sufriendo los titiriteros detenidos en Madrid y puestos en libertad con cargos este mismo miércoles, acusados de enaltecimiento del terrorismo, tras pasarse cinco días encarcelados.
Para la formación de izquierdas este tipo de detenciones «témolas moi presentes na nosa comarca», citando como ejemplo el caso de los dos vecinos de Narón a los que se les aplicó la Ley Antiterrorista acusados de pertenecer a Resistencia Galega.
«Despois de pasar pola cadea e todo o revuelo mediático que se orixinou, foron postos en liberdade, pois o único que se puido comprobar foi que son independentistas», recuerdan desde Esquerda Unida. Además, también ven paralelismos con la detención del supuesto yihadista naronés, «coa mesma explosión mediática, era detido como presunto yihadista por realizar determinados diseños de camisolas».
Añaden a la lista la «persecución» que están sufriendo algunos sindicalistas como González Sinde, al que el CNI le prohíbe entrar en determinadas zonas de Navantia «pola súa ideoloxía comunista, anticapitalista, internacionalista e sentimento de clase».
Esquerda Unida cree que estamos viviendo «un momento histórico cunha auténtica crise de liberdade, tapada, en gran medida, pola crise financieira. O que se está cultivando na totalidade do Estado é o medo -medo a expresar unha opinión discordante coa realidade que se vive-, e atemorizar a quen pretenda afrontar con rebeldía intelectual esta realidade», concluyen.