FERROL360 | Miércoles 8 octubre 2014 | 12:40
«A situación de parálise por parte do alcalde, Rey Varela, pon en risco a posibilidade de que Ferrol e comarca teñan un servizo público de transporte metropolitano en condicións». Es la opinión del grupo municipal de Esquerda Unida, que ha pedido al edil ferrolano que defienda este servicio delante de la Xunta. Asimismo, EU demanda la elaboración participada de un plan director para el transporte público de la comarca.
El grupo municipal considera este plan necesario para avanzar hacia un consorcio metropolitano. Además, EU ha querido incidir en dos puntos, que ya solicitaron en pleno en julio y no fueron aprobados. Uno, en instar a la Xunta a que constituya una empresa pública de transporte que preste el servicio con criterios de carácter social y sostenible. Dos, en pedir a Rey Varela que converse con otros concellos de Ferrolterra para establecer un consorcio metropolitano de transporte público.
«Esiximos un incremento da accesibilidade da poboación ao sistema de transporte público colectivo, mellora substancial dos tempos de viaxe, a atención especial á zona rural e a súa dispersión poboacional ou a creación dun sistema tarifario integrado a partir dunha zonificación e tarxeta única», son algunas de las demandas de Esquerda Unida, quien ya anuncia que promoverá en el Parlamento gallego enmiendas a los presupuestos en este aspecto.