FERROL360 | Miércoles 15 octubre 2014 | 15:12
Javier Galán, portavoz del grupo municipal Esquerda Unida Ferrol, volvió a sacar a colación el asunto de FIMO en la comisión informativa de Economía y Hacienda celebrada ayer. Entre otras cosas, Galán calificó de derrotista la posición del concejal Langtry y pidió al Concello que pida una reunión formal del Consello de Administración del consorcio. «Foi solicitada por Esquerda Unida e consideramola importante na medida en que non se reúne desde maio de 2013», explica el portavoz.
Según EU, Langtry afirma que la situación es complicada porque hay que poner de acuerdo a muchas partes. Galán opina que solo hay que poner de acuerdo a dos, al Concello de Ferrol y la Xunta. «Porque do que se trata, agora e de maneira urxente, é da defensa do patrimonio público», dicen desde EU, añadiendo que para mantener público el recinto ferial no hay que instalarse en el lamento permanente, sino tomar decisiones enérgicas. «Hai que impedir que o recinto feiral enteiro acabe por ser propiedade dun banco privado», asevera EU.
Para finalizar, Esquerda Unida demanda una auditoría pública de las cuentas de FIMO y, de paso, de la Cámara de Comercio. También se dirigen al Concello y la Xunta por igual. «Que procedan de acordo coa súa responsabilidade e esixan onde corresponda as responsabilidades que consideren, mesmo penais, en virtude dunha irrestrita defensa da legalidade, dos dereitos dos cidadáns en xeral e dos traballadores de FIMO en particular», remata EU Ferrol.