FERROL360 | Sábado 22 marzo 2014 | 16:14
El presidente del Partido Popular de Galicia, Alberto Núñez Feijoo, ha señalado este sábado que su formación tiene «moito que dicir para seguir defendendo os sectores produtivos galegos ante calquera ameaza». Así, se refirió a la que sufrieron los astilleros con el tax lease y a «calquera escenario que se presente, como o que se terá que afrontar en 2015 para que Navantia poida volver á fabricación de barcos civís».
Feijoo se expresó en estos términos en la clausura de la reunión que mantuvo con la junta directiva de los populares gallegos para presentar las líneas maestras del PP ante los comicios de mayo.
El también presidente de la Xunta afirmó que los conservadores han trabajado durante las últimas semanas para elaborar un programa «que fala exclusivamente de Galicia», mientras «outros preferiron ter ben asegurado primeiro o reparto de cargos».
A juicio del mandatario, «é preciso que en Europa se siga escoitando a Galicia porque hai moitos asuntos relevantes para a comunidade que se deciden na Unión». Núñez Feijoo resaltó que Europa tiene que valorar «todos os esforzos que se levan feito no saneamento das rías».
Avanzó, en torno al naval, que «o PPdeG non apoiará nunca a un comisario que poña en risco todo o sector da fabricación de barcos en Galicia e que ao día despois de tomar posesión asume o rol de antiespañol». Feijoo defendió que el PSOE «non fixo nada en oito anos polo sector naval» y que «no ano 2015, é dicir, xa, temos que conseguir levantar o veto á construción naval civil en Ferrol».
Para regalarselo a Pemex, como hicieron con Barreras, o a Iberdrola