Reunión de este jueves del consejo de administración de Emafesa (foto: Concello de Ferrol)
Emafesa celebró este jueves reunión de su consejo de administración, a la que asistieron el alcalde de Ferrol, Jorge Suárez, y los concejales Beatriz Sestayo, Luis Victoria, Germán Costoya y Bruno Díaz Doce. Costoya, edil de Servicios, aseguró tras la junta que el consistorio sigue buscando una «solución para a problemática provocada pola taxa imposta polo goberno anterior».
Afirmó que ese tributo «trastocou as contas de xeito grave, deixando a situación de Emafesa en momento crítico». Por ello, subrayó que se trabaja para «atopar a mellor solución entre todos» y ya se «artella a creación dunha nova taxa de saneamento, pero só se imporá sempre e cando estea funcionando» al completo el nuevo sistema de saneamiento.
«Queremos que se produza do mellor xeito posible tanto por cuestións económicas como medioambientais», añadió el concejal. Admitió que la ausencia de informes de valoración sobre la EDAR y sus daños derivó en una «problemática na que aínda seguimos enredados tentando atoparlle unha solución».