FERROL360 | Lunes 1 julio 2019 | 20:10
El alcalde de As Pontes, Valentín González Formoso, ha sido reelegido este lunes como presidente de la Diputación de A Coruña con los 11 votos del grupo provincial del PSOE, los 4 del BNG, y dos de Marea Atlántica y Alternativa dos Veciños. Un total de 17 votos que no ha podido superar la candidata popular, Rosa Gallego Neira, que obtuvo 14 votos.
«Seguirán atopando en min a un presidente co seu despacho sempre aberto, con disposición permanente ao diálogo e o consenso, como sempre temos feito nesta Deputación, e sempre con bós resultados», afirmó el presidente prometiendo «un Goberno provincial que pense nas próximas xeracións, non nas próximas eleccións, e que teña os pés ben asentados na terra e a mirada no horizonte».
Al finalizar el pleno, el presidente firmó el decreto por el que nombra como vicepresidente a Xosé Regueira Varela y como portavoz al alcalde de Pontedeume, Bernardo Fernández. Además, dos concejalas ferrolanas han tomado posesión como diputadas por primera vez, la socialista Ana Lamas y la popular Martina Aneiros.