Cementerio y costa de Cariño (foto: Mero Barral / 13fotos para Ferrol360)
FERROL360 | Viernes 23 octubre 2020 | 18:55
El subcomité clínico de Galicia creado ante la covid-19 ha aprobado este viernes un protocolo preventivo para cementerios ante la inminente festividad de Todos los Santos y Difuntos. La Xunta de Galicia ha asegurado que esas jornadas suponen «a agrupación de persoas nun curto período de tempo, moitas delas vulnerables».
Además, ha señalado que hay desplazamientos «entre localidades e o consecuente encontro de unidades familiares de distintos ámbitos territoriais». «É necesario establecer unha serie de recomendacións que minimicen o risco de transmisión», ha destacado. Por ello, ha estomado que se evitará el contacto físico y habrá que cumplir la distancia de seguridad.
Del mismo modo, el Gobierno autonómico insta a cumplir «as medidas de agrupacións de persoas establecidas para Galicia e as específicas nos ámbitos territoriais nos que a pandemia está a facer necesario instaurar medidas máis restritivas». Así, se recuerda el uso obligatorio de mascarilla quirúrgica o higiénica y la adecuada higiene de manos y respiratoria.
El Ejecutivo autonómico también aboga por ampliar los horarios de los camposantos para «espaciar as visitas e evitar aglomeracións». Igualmente, establece un «máximo de 4 persoas por grupo de visitas do mesmo grupo familiar» o de «persoas que viven xuntas». Asimismo, las visitas no deben durar más de 30 minutos.
Por otro lado, apuesta por «organizar a circulación de persoas dentro do cemiterio establecendo circuítos diferenciados de entrada e saída». El protocolo también contempla medidas de limpieza y desinfección de superficies o aseos o iniciativas informativas con cartelería en lugares estratégicos.