Yolanda Díaz, diputada de En Marea en el Congreso (foto: Mero Barral / 13fotos para Ferrol360)
FERROL360 | Miércoles 28 diciembre 2016 | 9:55
El Gobierno central evita responder en detalle a la pregunta de En Marea sobre el proceso de selección y contratación de ingenieros para Navantia. Su diputada Yolanda Díaz cree tras la comunicación parlamentaria que «segue a amosar o seu xeito de proceder, marcado polo escurantismo», pero «confirma que Inspección de Traballo está a levar a cabo as actuacións pertinentes».
De este modo, se busca «determinar se se axusta á legalidade» la «selección e posterior contratación de 25 enxeñeiros para a factoría de Ferrol e dunha trintena para a de San Fernando». Recuerda Díaz que «calquera ingreso ten que ter consenso da parte social e debe respectar os criterios de igualdade, mérito e capacidade que se teñen que dar na administración pública».
Ante la primera denuncia sindical, Navantia replicó que «os postos de técnicos superiores non están regulados polo convenio colectivo»; En Marea apostilla que «é verdade, pero unha vez sexan contratados». Inspección de Trabajo avaló las tesis sindicales y «requería a Navantia a realizar un proceso transparente, aberto e participativo», indica Díaz.
En caso de «non acatarse este requerimento», se expondría a una sanción por «multa grave» y a la paralización del proceso. Resalta el Ejecutivo que Inspección de Trabajo y Seguridad Social pueden «formular, no caso de constatar incumprimento á normativa, os pertinentes requerimentos de subsanación, así como iniciar procedementos sancionadores correspondentes».
Por todo ello, la diputada ferrolana sostiene que el Estado «non descarta que o proceso teña que ser paralizado ou incluso sancionado» y ve que así se «pon de manifesto a nefasta xestión que está a desenvolver a actual dirección de Navantia».