FERROL360 | Lunes 23 abril 2018 | 9:03
Un total de 41 personas cercanas a la Plataforma pola Remunicipalización dos Servizos instan al alcalde de Ferrol, Jorge Suárez, a que rectifique públicamente «a descualificación persoal» hacia representantes del colectivo por presentar una denuncia en el Juzgado contra el regidor por la gestión de Emafesa el pasado mes de marzo.
A través de una carta dirigida al regidor, le piden «unha rectificación pública das súas palabras» y defienden que «na nosa denuncia non hai ningún ataque ao honor, nin falsidades», solo se trata de una «defensa dos intereses veciñais e medio ambientais».
Desde el colectivo consideran que la reacción de Suárez y de su equipo de gobierno fue «pouco afortunada e impropia dun representante público» por lo que consideran «descualificacións persoais irracionais e inxustas» hacia los representantes de la Plataforma.
Se quejan también de que el alcalde ha llevado este asunto al «termo privado» cuando se trata de un «exercicio da acción pública». De esta forma, la entidad manifesta su malestar «polas actitudes dun representante público, que utiliza a difamación e o menoscabo da integridade moral e persoal de quen conformamos os movementos sociais e veciñais».