Jorge Suárez, en el pleno del Concello de Ferrol (foto: Mero Barral / 13fotos para Ferrol360)
Con «dúas concelleiras que pertencían ao Partido Socialista» todavía en el gobierno, el alcalde de Ferrol ha dicho este lunes que su antiguo socio «ten un debate interno que dilucidar». En una entrevista en el programa «Galicia por diante», de Radio Galega, Jorge Suárez sostuvo que ve al ejecutivo «moito máis estabilizado».
A preguntas del periodista Kiko Novoa, ha indicado que María Fernández Lemos y Rosa Méndez figuran «como non adscritas á espera do que decidan o Partido Socialista de Galicia e Ferraz». Acusó a Beatriz Sestayo de «interese por inundar de salsa rosa» lo ocurrido y remarcó que ejerció la «oposición no seo do goberno dende o primeiro día».
Aunque reitera que «o BNG ten as portas abertas», Suárez no descuida las críticas nacionalistas en pleno a su acción de gobierno. Aclara que el PP «nunca vai ser un aliado» y, sobre una moción de censura, opina que «non existe unha alternativa política consolidada» y que la portavoz popular, Martina Aneiros, «xa dixo publicamente que non ían asinar un pacto en despachos».